Αν και η άσκηση σε συνδυασμό με σωστή διατροφή είναι ο πιο ενδεδειγμένος και ο πιο υγιής τρόπος αδυνατίσματος, ποιος είπε ότι δεν μπορούμε να χάσουμε κιλά ενώ… καθόμαστε;
Οι ειδικοί παραθέτουν τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αδυνατίσετε ενώ κάθεστε.

Γελάστε και χάστε κιλά

Το Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Vanderbilt ανακοίνωσε ότι αν κάποιος γελάει για 10 με 15 λεπτά τη μέρα, αυτό μπορεί να αποβεί σωτήριο για μία καλλίγραμμη σιλουέτα, καθώς καίγονται ως και 40 θερμίδες.

Ένα δυνατό γέλιο αυξάνει τους ρυθμούς της καρδιάς 10% με 20%, το οποίο σημαίνει ότι αυτόματα αυξάνεται και ο μεταβολισμός, καίγοντας θερμίδες.

Φτιάξτε μυς

Οι άπαχοι μυς καίνε 12 φορές περισσότερες θερμίδες από ότι το λίπος και για κάθε μισό κιλό μυ που προσθέτετε στον οργανισμό σας, οι ειδικοί λένε ότι το σώμα σας αυξάνει τον βασικό μεταβολικό ρυθμό με επιπλέον 50 θερμίδες τη μέρα…και όλα αυτά ενώ κάθεστε.

Με απλά λόγια αν δεν μπορείτε το γυμναστήριο, προσπαθήστε να κάνετε μυς ενώ κάθεστε, μετατρέποντας τα μπουκαλάκια με το νερό σε …βαράκια. Μπορείτε επίσης να γείρετε ελαφρά πίσω στην καρέκλα σας και να ανασηκώσετε τα πόδια σας δημιουργώντας γωνία 45 μοιρών. Έπειτα φέρτε τα γόνατά σας προς το στήθος και αφήστε τα ξανά στην αρχική τους θέση. Τρία σετ των 20 επαναλήψεων θα σας ωφελήσουν με 75 λιγότερες θερμίδες.

Και η νευρικότητα αδυνατίζει

Χτυπήστε τα πόδια σας, κουνηθείτε στο κάθισμά σας, χτυπήστε το στυλό σας στο γραφείο και περπατήστε μέσα στο χώρο σας. Μπορεί να εκνευρίσετε τους συναδέλφους σας αλλά σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστήμιου της Iowa, με αυτές τις κινήσεις εσείς καταναλώνετε 300 θερμίδες τη μέρα.

Ο λόγος που λειτουργεί αυτό είναι απλός. Οι κινήσεις απαιτούν ενέργεια για να γίνουν, το οποίο σημαίνει ότι καταναλώνοντας ενέργεια «καίτε» και θερμίδες.

Αντικαταστήστε την καρέκλα σας

Μπορεί να ακουστεί περίεργο (και σίγουρα αν το κάνετε θα παραξενέψει συναδέλφους και αφεντικά) αλλά αν αντικαταστήσετε την άνετη καρέκλα γραφείου, που διαθέτετε, με μία…μπάλα γα παράδειγμα, το όφελος στο σώμα σας, μάλλον θα παραδειγματίσει πολλούς.

Η εναλλακτική λύση μίας κουνιστής καρέκλας μάλιστα, αν και μπορεί να μην είναι το ίδιο πρακτική, σε επίπεδο αδυνατίσματος πάντως θα σας μειώσει τις θερμίδες σε 150 λιγότερες την ώρα.

Δροσιά Vs θερμίδες

Το σώμα καίει λιγότερες θερμίδες όταν προσπαθεί να παραμείνει ζεστό, άρα αν η θερμοκρασία είναι κατώτερη από αυτή που «δικαιολογεί» τη μη καύση θερμίδων, ο οργανισμός θα προσπαθήσει να καταναλώσει ενέργεια θέλοντας να παραμείνει ζεστός. Δηλαδή θα αυξήσει το ρυθμό μεταβολισμού.

Ενυδάτωση

Η σωστή ενυδάτωση επιτρέπει στο σώμα να λειτουργεί σε αρμονικά επίπεδα. Επιπλέον, έρευνες αναφέρουν ότι το καλύτερο για το «κάψιμο» των θερμίδων είναι να πίνετε ζεστό αντί για κρύο νερό. Αυτό προκαλεί τον μεταβολισμό να ανεβάσει τους ρυθμούς του μέχρι και 30%.

Το κάλιο μάλιστα ενδείκνυται γι αυτήν την περίπτωση καθώς μεταφέρει το νερό στα κύτταρα. Η κατανάλωση τροφίμων με υψηλά ποσοστά περιεκτικότητας σε κάλιο, όπως είναι το αβοκάντο και η μπανάνα βοηθούν στην καλύτερη ενυδάτωση του οργανισμού.
Έξυπνα και συχνά snack

Ορισμένα φαγητά και σνακ αυξάνουν το ρυθμό του μεταβολισμού στο σώμα. Για παράδειγμα τα καυτερά φαγητά, οι πρωτεΐνες και οι τροφές πλούσιες σε ίνες, όπως είναι το μπρόκολο, τα καρότα και τα σπαράγγια είναι «σύμμαχοι» για ένα καλλίγραμμο σώμα.

Το σώμα πρέπει να «δουλέψει» περισσότερο για να μπορέσει να γίνει η πέψη των πρωτεϊνών άρα πρέπει να καταναλώσει περισσότερες θερμίδες. Παράλληλα βέβαια, πέντε μικρά γεύματα τη μέρα, είναι ιδανικά για την καλύτερη καύση θερμίδων από ότι λιγότερα και μεγάλα γεύματα. Με τα μικρά γεύματα κρατάμε «ξύπνιο» τον μεταβολισμό μας και καίμε τις θερμίδες αρμονικά.

πηγή