Δεν έχω κάνει σεξ και αισθάνομαι μειονεκτικά όταν θα το ανακαλύψει αυτός που μου αρέσει

Αγαπητε ..,

ειμαι η Μαιρη, 20 χρονων και ειμαι φοιτητρια. Ειναι η πρωτη φορα που γραφω σε ενα site και μιλαω ανοιχτα για το προβλημα μου.Το οτι δεν με ξερει κανεις εδω με βοηθα πολυ ειναι η αληθεια και γι’ αυτο πηρα την αποφαση να σου γραψω…

Λοιπον εδω και 3 μηνες περιπου υπαρχει καποιος στη ζωη μου,που την εχει αναστατωσει… Αυτος ειναι 31. Δεν εχουμε σχεση,μονο κατι φιλια εχουν πεσει στο μαγαζι που δουλευει (φοβαμαι να δωσω λεπτομερειες…ποτε δεν ξερεις). Με εχει ταλαιπωρησει αρκετα ειναι η αληθεια. Εχω καταλαβει οτι δεν θελει σχεση και απλα θελει σεξ, δεν καταλαβαινω ομως γιατι ασχολειται μαζι μου 3 και βαλε μηνες. 

Μιλαμε συνεχεια, μου λεει οτι με θελει, οτι του αρεσω, μαλιστα μου ειπε και οτι ζηλεψε τωρα προσφατα οταν με ειδε με καποιον αλλο. Περα απο αυτο ομως το προβλημα υπαρχει και καποιο αλλο.Τον θελω πολυ, εχω κολλησει και θα ηθελα να κανω κατι μαζι του, αλλα φοβαμαι. Αυτος απ’ οτι εχω καταλαβει με νομιζει για εμπειρη αλλα εγω ειμαι ακριβως το αντιθετο… δεν εχω καθολου εμπειρια στον σεξουαλικο τομεα και προφανως δεν εχω κανει ξανα σεξ.

Παρολο που θελω να κανω κατι μαζι του,καθε φορα που μου λεει να παω σπιτι του βρισκω μια δικαιολογια για να μην παω. Φοβαμαι να του πω οτι δεν το εχω ξανακανει. Ομως αν παω σπιτι του με αγχωνει το γεγονος οτι δεν θα ξερω τι να κανω ή οτι θα το καταλαβει και θα στραβωσει ή οτι δεν θα μου βγει και θα θελω να σηκωθω και να φυγω….

Ελπιζω να μπορεσετε να με βοηθησετε( και να μην γελασετε με το γεγονος οτι ειμαι 20 και παρθενα)
Ευχαριστω προκαταβολικα!!!!

Αγαπητή Μαίρη,

θα ξεκινήσω με αυτό που ενδιαφέρει και τις περισσότερες. Το θέμα του πως αισθάνεσαι είναι φυσιολογικό αν έχεις πέσει σε άντρα που πρωταρχικό σκοπό έχει το σεξ. Έχει 2 κατηγοριές αντρών. Η πρώτη είναι αυτοί που θέλουν να κάνουν μια όμορφη σχέση με μια κοπέλα. Σκοπός τους είναι να ζήσουν πράγματα μαζί να περάσουν καλά και να έχει συνέχεια αυτό. Να μειώσουν πολύ το σπορ του καμακιού και να ασχολούνται μαζί σου καθως και να περνάτε ποιοτικό χρόνο μαζί.

Η 2η κατηγορία είναι αυτοί που όποια όμορφη κοπέλα τους περιβάλλει πρέπει να την κατακτήσουν.. κοινώς να κάνουν σεξ μαζί της. Εσύ μιας και θα είναι ο πρώτος σου προφανώς θα θέλεις να πέσεις στην 1η κατηγορία. Αυτοί οι άντρες δεν έχουν καθόλου πρόβλημα να μην έχεις κάνει σεξ και για την ακρίβεια είναι και πολύ σημαντικό να μην έχεις κάνει και να το ανακαλύψεις μαζί του. Εκεί φυσικά και δεν θα πρέπει να αισθάνεσαι μειωνεκτικά μιας και έχεις αυτό το πολύτιμο αγαθό που οι άλλες δεν έχουν. Εκεί θα έχεις πολύ δυνατότερη σχέση και μεγαλύτερη φυσικά εκτίμηση.
Αν όμως ο άντρας στον οποίο αναφέρεσαι ανήκει στην 2η κατηγορια sex & go! τότε οι ειδήσεις είναι μάλλον άσχημες. Το να το κάνουν με μια άπειρη είναι σπατάλη χρόνου. Διότι θα θέλουν παιχνιδάκια κόλπα κτλ που εσύ δεν θα μπορείς να κάνεις ή θα σε κάνουν να νιώθεις άβολα. Για καλή σου τύχη όμως στην περίπτωση σου θα πρέπει να μείνεις μακρυά απο τέτοιους…

Σύμφωνα με αυτά που έγραψες “Εχω καταλαβει οτι δεν θελει σχεση και απλα θελει σεξ,” είναι στην 2η κατηγορία απλά όταν περνάς απο μπροστά του (ως όμορφη γυναίκα) του υπενθυμίζεις την παρουσία σου και θέλει να σε κατακτήσει. Άρα με αυτόν τον άντρα δεν πρέπει να κάνεις σεξ γιατί θα κολλήσεις ακόμα περισσότερο και αν δεν μπορείς να κάνεις σχέση μαζί του θα αισθάνεσαι απογοητευμένη και πληγωμένη. Δεν ειναι ευκολο να διαχειριστείς μια τέτοια κατάσταση, αφου αν το κάνεις μαζί του, θα είναι ο φοβερός, μοναδικός και δεν θα μπορείς να δεις τίποτα άλλο. (μια εμπειρη κοπέλα θα μπορούσε να το διαχειριστεί, διοτι δε θα σημαινε και τοσα για αυτην).

Για αυτό κάνε υπομονή μέχρι να βρεις κάποιον ο οποίος πραγματικά θα σε θέλει και θα μπορείς να προχωρήσεις και σε σχέση μαζί του.. Αυτός θα υπερχαρεί που δεν έχεις κάνει σεξ, θα το εκτιμήσει και θα έχετε δυνατούς δεσμούς στη σχέση σας.

ΥΓ> Η διαφορά στην ηλικία σας δείχνει οτι και τα ενδιαφέροντα σας θα είναι διαφορετικά και δεν ξέρω πολλούς 31 χρονών που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με κοπέλες 20 χρονών. Συνήθως ο άντρας βλέπει ένα όμορφο πιπίνι σε αυτήν την ηλικία. Και επίσης όταν λες στο μαγαζί που δουλεύει εννοείς (μπαρ, καφετέρια, κλαμπ κτλ;) Προφανώς έχεις εντυπωσιαστεί απο τη θέση του, την κοινωνικότητα του, τη μαγκιά κτλ.. Αυτός έχει διαφορετικό target group. Για αυτό προσοχή! Αυτή βέβαια είναι προσωπική άποψη και μπορείς να κάνεις ότι σε εκφράζει.

Με εκτίμηση, MystikaOmorfias

To ερώτημα πάρθηκε απο το queen με διαφορετική φυσικά απάντηση