Γνωρίζετε ότι χρειάζεται να θρέφετε το δέρμα σας για να το διατηρείτε όσο πιο υγιές γίνεται.

Ωστόσο λαμβάνετε αρκετές από τις σωστές θρεπτικές ουσίες από τις τροφές που καταναλώνετε; Μπορείτε να ωφεληθείτε από τη λήψη συμπληρωμάτων;

Η Doris Day, δερματολόγος στο New York University School of Medicine, δήλωσε ότι η ομορφιά του δέρματος έγκειται στο ότι μπορούμε να το επηρεάσουμε εσωτερικά και εξωτερικά.

Για υγιές δέρμα, δερματολόγοι αναφέρουν τα παρακάτω tips σχετικά με το πώς να τα συμπεριλάβετε στο πρόγραμμα διατροφής και φροντίδας του δέρματος.

Tip 1. Επιλέξτε τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Η υγιεινή διατροφή που περιέχει φρούτα και λαχανικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά, είναι καλή για όλο το σώμα, περιλαμβανομένου του δέρματος.

Αντιοξειδωτικά, όπως βιταμίνες C, E, και A καθώς και η β καροτίνη, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της βλάβης που προκαλείται από μη σταθερά μόρια που λέγονται ελεύθερες ρίζες. Τα συγκεκριμένα μόρια μπορούν να τραυματίσουν δερματικά κύτταρα και να προκαλέσουν σημάδια γήρανσης.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να αυξηθεί η πρόσληψη αντιοξειδωτικών, λένε οι δερματολόγοι, είναι να καταναλώνουμε ευρεία ποικιλία φρούτων και λαχανικών.

Η Day συνιστά την επιλογή όσο το δυνατόν μεγαλύτερης ποικιλίας χρωμάτων στη διατροφή. Προσπαθήστε να τρώτε ως σνακ βατόμουρα, φράουλες, γκρέιπφρουτ, λάχανο, σπανάκι και διαφόρων ειδών πιπεριές. Συνιστά επίσης να προσθέσετε λίγο τοματοπολτό, μαύρο ρύζι ή λαχανικά.

Είναι επίσης καλή ιδέα να γεμίσετε το καρότσι του σουπερ μάρκετ με τροφές που είναι πλούσιες σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, όπως σολομό, σαρδέλες, ενισχυμένα αυγά και καρύδια.

Ο David E. Bank, δερματολόγος στο Columbia University/New York-Presbyterian Hospital, δήλωσε ότι ταωμέγα 3 λιπαρά οξέα βοηθούν να διατηρείται η εξωτερική στοιβάδα του δέρματος δυνατή και άθικτη, ώστε οι εξωτερικές τοξίνες και οι ρύποι να κρατούνται μακριά.

Bonus: Μάθετε αν μπορείτε να βοηθηθείτε από συμπληρώματα

Ο ιδανικός τρόπος να λαμβάνουμε τις θρεπτικές ουσίες που χρειαζόμαστε για δέρμα που ακτινοβολεί, είναι ακολουθώντας μια υγιεινή ισορροπημένη διατροφή.

Ωστόσο, ο Bank προτείνει καθημερινά τη λήψη συμπληρωμάτων για να ενισχύσετε την πρόσληψη θρεπτικών ουσιών, αν δεν διατρέφεστε ισορροπημένα ή περνάτε πολύ χρόνο σε εξωτερικούς χώρους, εκτίθεστε σε υψηλά επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης και στο παθητικό κάπνισμα.

πηγή