Δείτε τα κλασικά hotspots του λίπους στη γυναικεία σιλουέτα και πώς να τα εξαφανίσετε χωρίς νυστέρι.
Σημείο κλειδί: Στήθος

Ζήτω! Λίπος εκεί ακριβώς που το θέλετε! Αλλά μην βιάζεστε να χαρείτε. Αν ξαφνικά ανεβήκατε ένα νούμερο στο σουτιέν σας, ίσως σημαίνει ότι σύντομα θα αδιαθετήσετε. Και αν πραγματικά το στήθος σας έχει μεγαλώσει, χωρίς να έχετε πάρει βάρος, ίσως το έχετε παρακάνει με το τσιγάρο ή το ποτό. Σε αυτή την περίπτωση, η υφή του δέρματος στο στήθος σας θα θυμίζει αρκετά αυτή της κυτταρίτιδας, γιατί το συκώτι σας δεν θα δουλεύει σωστά λόγω τοξινών.

Διορθώστε το: Καπνίζοντας και πίνοντας λιγότερο φυσικά. Επίσης, όσο πιο “δυνατό” είναι ένα ποτό, τόσο περισσότερο επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας, οπότε προτιμήστε ποτά με λιγότερο αλκοόλ. Άλλωστε με λιγότερο αλκοόλ δεν θα παρασύρεστε και εύκολα σε πράξεις  που μετά θα θέλετε να διαγράψετε απο τη μνήμη σας.

Σημείο κλειδί: Χέρια
Ακόμη και αν διατρέφεστε σωστά και γυμνάζεστε 3 φορές την εβδομάδα, μπορεί να έχετε χαλάρωση και συσσωρευμένο λίπος στα μπράτσα και το εσωτερικό των χεριών σας. Καταρχήν, μπορείτε να κατηγορήσετε την μαμά σας για τα γονίδια που σας κληροδότησε και, επιπλέον, πρέπει να ξέρετε ότι ελάχιστες ασκήσεις είναι αρκετά αποτελεσματικές στο συγκεκριμένο σημείο.

Διορθώστε το: Ενσωματώνοντας στην διατροφή σας καλά λιπαρά, γιατί είναι αυτά που σας βοηθούν να καταπολεμήσετε τα κακά. Αρχίστε να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε ω3 λιπαρά οξέα, όπως φρέσκο τόνο και σολομό. Επίσης, γυμνάζετε συστηματικά τους τρικέφαλους (τους μυς στο πίσω μέρος των μπράτσων σας) με βαράκια.
Σημείο κλειδί: Στομάχι

Δυστυχώς, οι περισσότερες από εμάς είμαστε γενετικά καταδικασμένες να έχουμε περισσότερο λίπος σε αυτή την περιοχή σε σχέση με τους άντρες. Επιπλέον, οι μεγάλες αυξομειώσεις της γλυκόζης στο αίμα μπορεί να επιδεινώσουν την κατάσταση, όπως και η λήψη αντισυλληπτικών χαπιών, γιατί τα οιστρογόνα ενεργοποιούν τα ένζυμα που ευθύνονται για την αποθήκευση λίπους.

Διορθώστε το: Μειώνοντας την κατανάλωση αλκοόλ και σταθεροποιώντας τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σας. Τρώτε πρωινό και υγιεινά σνακ μέσα στην ημέρα, για να κρατήσετε την ενέργειά σας σε υψηλό επίπεδο και να αντισταθείτε σε ένα παχυντικό σνακ αργότερα. Και αν τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει αποτέλεσμα, ίσως ήρθε η ώρα για ένα τσεκ-απ, γιατί το επίμονο πάχος στο στομάχι ίσως είναι πρόωρο ίχνος διαβήτη, υψηλής αρτηριακής πίεσης ή καρδιοπάθειας.
Σημείο κλειδί: Γοφοί, μηροί, γλουτοί

Αν κάνετε καθιστική ζωή, έχετε περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσετε συσσωρευμένο λίπος σε αυτές τις περιοχές, γιατί το λεμφικό σας σύστημα, που βοηθάει στην αποβολή των παχυντικών τοξινών, επιβραδύνεται αισθητά. Επιπλέον, αν η διάθεσή σας είναι στα κάτω της, υπάρχει η πιθανότητα να πάρετε βάρος σε αυτές τις περιοχές.

Διορθώστε το: Βάζοντας στο πρόγραμμά σας συχνούς περιπάτους για να αδειάσετε το μυαλό σας. Δοκιμάστε επίσης μασάζ σώματος με την ειδική βούρτσα, ξεκινώντας από τους αστραγάλους και συνεχίζοντας προς τα πάνω. Το μασάζ βελτιώνει την κυκλοφορία, καταπολεμάει την κυτταρίτιδα και βοηθάει το λεμφικό σύστημα να λειτουργήσει σωστά. Και μην ξεχνάτε το νερό. Περίπου 1½ λίτρο καθημερινά είναι απαραίτητο για να δείτε αποτελέσματα.
πηγή