Η Μαρία, πήρε πολλά κιλά στην περίοδο που σπούδασε και κατάφερε με θέληση και επιμονή να τα χάσει σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Α. Το γκρέιπφρουτ: όπως αποκαλύπτει η γλυκιά παρουσιάστρια μία από τις τροφές που έβαλε στη διατροφή της ήταν το γκρέιπφρουτ. Κάθε πρωί έτρωγε το συγκεκριμένο φρούτο που έχει λιποδιαλυτικές ιδιότητες ενώ παράλληλα έκοψε τα πολλά λιπαρά από τη διατροφή της.

Β. Τα καυτερά: ακόμα ένα μυστικό όπλο της 34χρονης Μαρία είναι τα καυτερά φαγητά και σάλτσες που λατρεύει και τα οποία έχουν την ικανότητα να ενισχύουν τον μεταβολισμό. Ειδικά οι καυτερές πιπεριές είναι αγαπημένες της Μενούνος.

Γ. Νερό με λεμόνι: η Μαρία αποφεύγει τα αναψυκτικά και πίνει όσο περισσότερο νερό γίνεται. Η ίδια, πίνει νερό με ένα τρικ: σε ένα μπουκάλι νερό, ρίχνει μερικές φετούλες λεμόνι και το απολαμβάνει καλύτερα.

Δ. Μην στερείσαι τίποτα: Άλλαξε τη νοοτροπία που έχεις απέναντι στο φαγητό και φρόντισε να τρως υγιεινά στο 80% του χρόνου σου. Αν στο υπόλοιπο 20% κάνεις τις ατασθαλίες σου, φρόντισε να προσέξεις περισσότερο τον υπόλοιπο χρόνο.

Ε. Μην λες πως κάνεις δίαιτα
:το διάστημα που η Μαρία έπρεπε να κάνει δίαιτα, δεν το είχε εκμυστηρευτεί πουθενά. Αν ακολουθήσεις κι εσύ τη συμβουλή της παρουσιάστριας, θα νιώθεις λιγότερη πίεση για το αποτέλεσμα, δεν θα περιμένεις θαύματα σε χρόνο ντε τε και θα απολαύσεις τη διαδικασία.

Πρόγραμμα γυμναστικής: φρόντισε να γυμνάζεσαι τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα και κάνε οπωσδήποτε πολλά πους-απς, καθίσματα, κοιλιακούς και διατάσεις.

Βρες έστω και 5-10 λεπτά μέσα στην ημέρα για γυμναστική.

Κάνε καθίσματα όσο παρακολουθείς το αγαπημένο σου τηλεοπτικό πρόγραμμα.

<font size=”πηγή