Είστε σε mood διακοπών και πρέπει να το απολαύσετε στο μέγιστο. Ωστόσο, αν «ξεφύγετε» φροντίστε να είναι λίγο και όχι πολύ και παράλληλα, ακολουθήστε απλές συμβουλές που θα σας τονώσουν…

• Πίνετε αλκοόλ με μέτρο.

• Αποφεύγετε τα αναψυκτικά και δείχνουμε προτίμηση στους φρέσκους χυμούς.

• Αντικαθιστάτε τα milk shakes με τα smoothies.


• Πίνετε άφθονο νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας για ενυδάτωση και αποτοξίνωση.
• Λέμε ναι στα υγιεινά και ελαφριά γεύματα που αποτελούνται από φρούτα, δροσερές σαλάτες, γιαούρτι και δημητριακά.
• Μπορείτε να πίνουμε κρύο πράσινο τσάι.
• Λέμε ναι στο κολύμπι, που συνδυάζει δροσιά και γυμναστική. Έστω και δέκα λεπτά καθημερινής γυμναστικής είναι ωφέλιμα για το σώμα μας.
• Κοιμόσαστε πολύ για τόνωση, χαλάρωση, ευεξία και την ενίσχυση της ελαστικότητας του δέρματος.
• Πλένετε πολύ καλά το μαγιό σας και τη πετσέτα θαλάσσης για την απομάκρυνση των μικροβίων της θάλασσας.
• Κάνετε sex με το σύντροφό σας για να ενισχύσετε τη καλοκαιρινή σας libido και εκμεταλλευθείτε τις μέρες που περνάτε ξέγνοιαστα μαζί.
• Προσοχή στις ουρολοιμώξεις που μπορεί να προκληθούν τόσο από τη θάλασσα ή τη πισίνα, τις κοινόχρηστες τουαλέτες και το sex χωρίς προστασία.  (Αν θέλετε να αντιμετωπίσετε την ουρολοίμωξη χωρίς αντιβίωση πατήστε εδώ) Να θυμάστε σε κάθε περίπτωση, ότι ο σωστός καθαρισμός της ευαίσθητης περιοχής σε καθημερινή βάση, η χρήση καθαρών μαγιό και εσωρούχων (δικών σας πάντα), η κατανάλωση πολλών υγρών και η γενικότερη προσοχή σας στην άμμο συμβάλλει στην αποφυγή της δυσάρεστης αυτής κατάληξης.
• Έχετε πάντα μαζί σας τα απαραίτητα αντηλιακά προσώπου και σώματος, Gelly (για τυχόν τσιμπήματα), παυσίπονα (σε περίπτωση έντονου πονοκεφάλου) και καραμέλες για το λαιμό.

πηγή

Μην ξεχνάτε το διαγωνισμό μας που λήγει στις 15/07… Ο διαγωνισμός βρίσκεται εδώ.