Σκέφτεστε πολλές φορές οτι θέλετε να τον προκαλέσετε με ένα μήνυμα στο κινητό αλλά δεν ξέρετε πως. Εδώ θα βρείτε 9 ιδέες για να το κάνετε. Aυτά θα τον προετοιμάσουν και θα του δώσουν το πράσινο φως.

1. Aυτή τη γραβάτα που φοράς…αχ.. θα στη χρησιμοποιήσω το βράδυ…

2. Είμαι στην … και δεν φοράω εσώρουχα…

3. Έχω κρύψει κάτι στο μπούστο μου.. νομίζεις θα το βρεις;

4. Σε θυμάμαι στην πόρτα πριν φύγεις και άναψα… Περιμένω να γυρίσεις πως και πως..

5. Θα σου δείξω το δικό μου αν μου δείξεις το δικό σου..

6. Είχα μια πολύ κουραστική μέρα, θα ήθελες να με χαλαρώσεις με το στόμα;

7. Έχω ένα νέο παιχνίδι, θα παίξουμε μαζί;

8. Είμαι σπίτι και φοράω το φόρεμα με τις γόβες που σου αρέσουν, γυμνή απο μέσα και σε σκέφτομαι….

9. Σε σκέφτομαι όλη μέρα.. σε όχι τόσο αθώες στάσεις…

Αυτά είναι ενδεικτικά.  Αλλάξτε τα σύμφωνα με τις ανάγκες αλλά και τα θέλω σας. Καλή επιτυχία!

Βοnus:  Όταν έρθει δείξτε του το σημείο του σώματος σας που του αρέσει… και ψιθυρίστε του απο πίσω στο αυτί, θυμίζοντάς του το sms..