Pippa Middleton, Gisele, Jennifer Lopez… Aν ονειρεύεστε τους τέλειους γλουτούς των σταρ, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα tips που μας αποκάλυψαν οι ειδικοί…

Οι γυμναστές του Χόλιγουντ συμφωνούν ότι ο καλύτερος τρόπος για να σμιλέψετε τα οπίσθιά σας είναι η άσκηση. Στα οπίσθια υπάρχουν τρεις βασικοί μυς και θα πρέπει να γυμνάσετε και τους τρεις για να έχετε αποτέλεσμα.

Όταν περνάμε πολύ χρόνο σε μια καρέκλα, οι γλουτοί μας τείνουν να… ατροφήσουν και δύσκολα μπορούμε να αναστρέψουμε την κατάσταση. Υπάρχει, όμως, τρόπος να γυμνάσουμε τους μυς ακόμη και καθιστές: σφίγγοντας τους γλουτιαίους 50 φορές την ημέρα, είτε στο γραφείο είτε μπροστά από την τηλεόραση, ακόμη και μέσα στο λεωφορείο.

Τα βαθιά καθίσματα είναι η καλύτερη και πιο αποτελεσματική μορφή άσκησης για σμιλεμένα οπίσθια. Άλλωστε, το 60 τοις εκατό της μάζας του σώματος βρίσκεται κάτω από τη μέση, οπότε με αυτήν και μόνο την άσκηση χρησιμοποιεί κανείς κάθε μυ του κάτω μέρους του σώματος. Το μυστικό είναι να χαμηλώσετε το κέντρο βάρους του σώματος χρησιμοποιώντας τους μηρούς, τα γόνατα και τους αστραγάλους. Προσπαθήστε να χαμηλώσετε όσο μπορείτε διατηρώντας την ισορροπία και τη σωστή κίνηση των αρθρώσεων. Μην πάτε, όμως, πολύ χαμηλά.

πηγή