Για να νικήσετε στη μάχη θα πρέπει να γνωρίζετε καλά τον αντίπαλό σας. Εδώ θα μάθουμε πως να την αντιμετωπίζουμε μια για πάντα!

Η κυτταρίτιδα σχετίζεται άμεσα με τις φυσικές λειτουργίες των λιποκυττάρων, και συγκεκριμένα τη λιπογένεση και την λιπόλυση. Μέσα από αυτές τις λειτουργίες ο οργανισμός από τη μία αποθηκεύει το λίπος και από την άλλη το απελευθερώνει στο σώμα για να καλύψει τις ενεργειακές του ανάγκες. Όταν στα λιποκύτταρα αποθηκεύεται υπερβολικό λίπος, αυτά διογκώνονται και φυλακίζονται σε μικρές ίνες κάτω από την επιδερμίδα.

Τότε κάνει την εμφάνισή της η κυτταρίτιδα στην επιφάνεια της επιδερμίδας, οδηγώντας σε ανωμαλίες και ανάγλυφη όψη, κυρίως στην περιοχή των γοφών, τη μέση, τα ψωμάκια και την κοιλιά. Το 90% των γυναικών έρχεται αντιμέτωπο με το πρόβλημα (ακόμα και εκείνες με λεπτή σιλουέτα) το οποίο συνήθως προκαλείται από αιτίες όπως η ορμονική δραστηριότητα, η κληρονομικότητα, η καθιστική ζωή, η λήψη ορισμένων φαρμάκων. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει η διατροφή και ο τρόπος ζωής, ενώ περισσότερο ευάλωτες είναι οι γυναίκες με μεσογειακό σωματότυπο.

Για την αντιμετώπιση της κυταρρίτιδας θα πρέπει να κάνετε 3 πράγματα.  Άσκηση, διατροφή, και κρέμα κατά της κυτταρίτιδας.

Ασκήσεις για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας:

  1. Η πιο αποτελεσματική και στοχεύμενη μορφή άσκησης κατά της κυτταρίτιδας είναι οι πιλάτες σε συνδυασμό με την αερόβια άσκηση για περίπου 25 λεπτά για την καύση του σωματικού λίπους και σύσφιξη της περιοχής των ποδιών.
  2. Άλλη μία μορφή άσκησης είναι οι ασκήσεις γιόγκα (ή χορός zumba)που χαρίζουν όχι μόνο σύσφιξη και ενδυνάμωση στο σώμα σας αλλά και ευεξία, χαλάρωση και απαλλαγή από το στρες της καθημερινότητας.
  3. Επίσης, οι αερόβιες ασκήσεις, η ποδηλασία και η εξάσκηση χεριών και ποδιών με βάρη. (Αν το πρόβλημά σας είναι η χαλάρωση) Μην ξεχνάτε να γυμνάζετε την κοιλιακή χώρα με κοιλιακούς και τους ραχιαίους με βάρη.
  4. Τέλος, ο διάδρομος συμβάλλει στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας κρατώντας την καρδιά σας υγιή και ενισχύοντας την κυκλοφορία του αίματος.

 Δεν χρειάζεται να γυμνάζεσαι κάθε μέρα, 3 φορές την εβδομάδα από 45 – 60’ αρκούν.

Διατροφή

Έναν απο τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας είναι το νερό. Μην ξεχνάς ποτέ να πίνεις νερό – τουλάχιστον 6 – 8 ποτήρια την μέρα.

Θα πρέπει να αλλάξετε και τις διατροφικές σας συνήθειες. Δεν γίνεται να τρώτε τηγανητά, λιπαρά φαγητά και γλυκά και να έχετε την απαίτηση να εξαφανιστεί η κυτταρίτιδα. Πρέπει και εσείς από την μεριά σας να βοηθήσετε το σώμα σας να απαλλαγεί από τα περιττά κιλάκια, που ίσως έχετε βάλει. Βγάλτε τελείως από την διατροφή λιπαρές τροφές και γλυκά και προτιμήστε να τρώτε φρούτα και λαχανικά.  Μακριά από αναψυκτικά, περιέχουν πολλή ζάχαρη.

Θα πρέπει να εφοδιάσετε τον οργανισμό σας με αντιοξεδιωτικά φρούτα και λαχανικά ή να πιείτε χυμό αλόης που σας δίνει τις απαραίτητες βιταμίνες. Ταυτόχρονα βοηθάτε το σώμα σας να αποβάλλει τις τοξίνες και τα αποτελέσματα θα είναι πολύ καλύτερα.

Κρέμα καταπολέμισης κυτταρίτιδας

Υπάρχουν αρκετές κρέμες κατά της κυτταρίτιδας στο εμπόριο η καλύτερη όμως που μπορείτε να προμηθευτείτε είναι η Body Toner με υπέροχη μυρωδιά κανέλας. Για να έχετε αποτελέσματα θα πρέπει να την χρησιμοποιείτε πρωί και βράδυ, καθημερινά και όχι 1 μήνα πριν το καλοκαίρι, όπως κάνουν οι περισσότερες γυναίκες! Παρ’όλα αυτά απο τις πρώτες κιόλας 2-3 μέρες βλέπετε ορατά αποτελέσματα (αλλιώς σας επιστρέφονται τα χρήματα σας).

Tip: Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα πάρτε διάφανη μεμβράνη και τυλίξτε τα πόδια σας αφού έχετε βάλει την κρέμα και αφήστε την όλο το βράδυ!

Κυτταρίτιδα αντίο για πάντα!