Πηγαίνουν σε μπαρ, τρώνε σε εστιατόρια και διαχειρίζονται την αγχωτική καθημερινότητα χωρίς να το ρίχνουν στα…
γλυκά και τα αλμυρά! Τρώνε ό,τι θέλουν, όποτε θέλουν και δεν παχαίνουν! Είναι εκνευριστικό, έτσι δεν είναι; Ηρεμήστε!

Στην πραγματικότητα, δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, όσο καλά προγραμματισμένος κι αν είναι ο μεταβολισμός, όσο κι αν τα γονίδια έχουν ρυθμίσει το βάρος. Στην πράξη, τα αδύνατα κορίτσια μάλλον αποφεύγουν το κόκκινο κρέας στα εστιατόρια ή αρκούνται στο να δοκιμάσουν μόνο μία κουταλιά από το γλυκό που θα φέρει ο σερβιτόρος για επιδόρπιο.

Αρα, αν ζηλεύετε τη φιγούρα της αδύνατης φίλης σας, το μυστικό είναι να αντιγράψετε την παραγγελία της στο εστιατόριο και να «κλέψετε» μερικές από τις καλές συνήθειες που έχει. Η λέξη δίαιτα δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μερικών ανθρώπων, εξηγούν οι διαιτολόγοι, πολύ απλά διότι για εκείνους η σωστή διατροφή είναι μέρος της καθημερινότητας. Τρέφονται ισορροπημένα και υγιεινά κάθε μέρα, γιατί τους αρέσει να φροντίζουν την εμφάνισή τους, να προσέχουν την υγεία τους και να επενδύουν στο σώμα που κατοικούν.

Προσέχουν τι τρώνε, όπως προσέχουν να φορούν αντηλιακό όταν βγαίνουν στον ήλιο και αντιρυτιδική κρέμα για να αποτρέψουν την εμφάνιση ρυτίδων. Οι πράξεις τους απορρέουν από την αγάπη τους για τον εαυτό τους. Δεν επιθυμούν να τον… τιμωρήσουν αλλά να τον φροντίσουν. Ουσιαστικά λοιπόν, το μυστικό δεν κρύβεται στις δίαιτες. 

Μάλιστα, πρόσφατες μελέτες διαιτολόγων καταλήγουν στο συμπέρασμα πως είναι μύθος ότι οι γυναίκες μπορούν να κάνουν δίαιτα για να φτάσουν στο επιθυμητό βάρος και ύστερα να αλλάξουν συνήθεειες για να το διατηρήσουν. Αυτό είναι κάτι που σχεδόν πάντα δεν εφαρμόζεται με επιτυχία. Η δίαιτα και η διατήρηση θα πρέπει να είναι το ίδιο πράγμα. Δεν είναι λοιπόν ότι οι αδύνατοι άνθρωποι δεν κάνουν ποτέ δίαιτα αλλά ότι προσπαθούν να περιορίζουν το φαγητό τους με τον σωστό τρόπο.

Εχουν αποκτήσει συνήθειες και ξέρουν να κάνουν τις σωστές επιλογές, που δεν θα επιβαρύνουν τον οργανισμό τους με περιττές θερμίδες. Ακολουθώντας τις θα δείτε τη διαφορά στον καθρέφτη και τη ζυγαριά σας, διαφορά που θα γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.

Οι αδύνατες γυναίκες μαγειρεύουν!

Εντάξει, δεν χρειάζεται να μιμούνται καθημερινά τη Μάρθα Στιούαρτ, αλλά έχουν γεμάτο το ψυγείο τους και χρησιμοποιούν την κουζίνα τους. Το μυστικό για να διατηρήσεις ένα υγιές σώμα είναι να είσαι απόλυτα προετοιμασμένος, λένε οι διαιτολόγοι. Βέβαια, όταν λέμε ότι τα ράφια του ψυγείου είναι γεμάτα, δεν εννοούμε με παχυντικά σνακ και άλλες λιχουδιές. Περιέχουν απλώς όλα τα αναγκαία για ένα υγιεινό μενού.

Εχεις πακέτο καθημερινά

Γυρίζετε από το γραφείο και ετοιμάζετε το φαγητό για την οικογένεια. Βάλτε λίγο παραπάνω στην κατσαρόλα. Ετσι, θα μπορείτε να ετοιμάσετε από το βράδυ το ταπεράκι που θα πάρετε την επόμενη ημέρα στο γραφείο. Οχι μόνο θα δώσετε την ευκαιρία στον εαυτό σας να γευτεί ένα νόστιμο, υγιεινό και θρεπτικό φαγητό, αλλά με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγετε τα έτοιμα φαγητά που περιέχουν ένα σωρό «κρυμμένες» θερμίδες, έξτρα αλάτι, λιπαρά και ζάχαρη.

Πράσινη δύναμη

Δώστε έμφαση στα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά. Κάντε την εβδομαδιαία επίσκεψη στη λαϊκή, μια συνήθεια που αφορά όλη την οικογένεια. Επισκεφθείτε τους πάγκους με τα ντόπια και εποχιακά προϊόντα, ανακαλύψτε νέες γεύσεις και αρώματα, μάθετε στα παιδιά σας τη σημασία των φρούτων και των λαχανικών και αναζητήστε νέους τρόπους να τα εντάξετε στο μενού σας.

Γνωρίστε τη βρώμη

Σίγουρα, δεν είναι η πιο γευστική πρόταση, αλλά η βρώμη είναι ο καλύτερος φίλος πολλών γυναικών. Μπορεί να συνδυαστεί με πολλούς τρόπους και να σας χορτάσει με τον πιο υγιεινό τρόπο είτε πρόκειται για το πρωινό είτε για ένα βραδινό σνακ.

Προγραμματίστε μιαν ιδιαίτερη έξοδο

Σας έχουν λείψει τα… μακαρόνια; Το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο «απαιτεί» να καταναλώσετε κάτι γλυκό; Κάντε το! Απολαύστε ένα δείπνο στο αγαπημένο σας ιταλικό εστιατόριο και σταματήστε σε ένα καφέ μετά τη δουλειά για να απολαύσετε το αγαπημένο σας γλυκό. Δίνοντας στον εαυτό σας αυτές τις μικρές στιγμές απόλαυσης δεν θα νιώθετε ότι στερήστε και θα βρίσκετε το κίνητρο να συνεχίσετε την προσπάθεια της αλλαγής.

Πιάστε την κουβέντα

Ειδικά αν βρίσκεστε σε κάποια εκδήλωση που απαιτεί επισκέψεις στον μπουφέ, απλώς αγνοήστε τον και κινηθείτε διαφορετικά: κάντε παρέες, ανοίξτε ένα ενδιαφέρον θέμα συζήτησης, γνωριστείτε καλύτερα με εκείνους που δεν γνωρίζετε. Αν μιλάτε διαρκώς, δεν μπορείτε να έχετε το στόμα σας γεμάτο και έτσι θα αποφύγετε να καταναλώσετε πολύ φαγητό.

Μετρήστε τις μπουκιές σας

Είσαστε σε κάποια εγκαίνια; Δύο ποτά, δύο ορεκτικά και ύστερα πείτε αντίο! Δείχνοντας πειθαρχία, θα βρεθείτε πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου σας.

Συμπεριφερθείτε στο ψωμί σαν να είναι ο πρώην εραστής σας

Αποφύγετε οποιαδήποτε επαφή μαζί του αλλά, αν τελικά δεν μπορείτε να αντισταθείτε και ενδώσετε, απολαύστε το σκέτο, χωρίς ντιπ, λάδι ή ό,τι άλλο συνοδεύει το κουβέρ!

Διαλέξτε μικρό πιάτο

Τα περισσότερα εστιατόρια χρησιμοποιούν μεγάλα πιάτα, ώστε οι δημιουργίες του σεφ να φαίνονται εντυπωσιακές. Αν έχετε όμως την επιλογή, διαλέξτε ένα μικρότερο πιάτο. Στην πραγματικότητα, δεν έχετε ανάγκη μια μεγάλη μερίδα για να χορτάσετε! Κάντε το ίδιο και στο σπίτι σας διαλέγοντας ένα μικρό πιάτο για να σερβίρετε τη μερίδα σας.

Δώστε χώρο στα λαχανικά!

Ο,τι κι αν παραγγείλετε, φροντίστε να το συνοδεύετε με μπόλικη φρέσκια σαλάτα! Ξεκινήστε το γεύμα σας με φρέσκα λαχανικά και γευτείτε όσα περισσότερα μπορείτε πριν περάσετε στο κυρίως πιάτο. Ετσι, θα χορτάσετε την πείνα σας και θα χρειαστείτε μικρότερη ποσότητα από το κυρίως για να νιώσετε πλήρης.

Έχετε ανάγκη από ένα σνακ

Βρίσκεστε όμως καθηλωμένη στο γραφείο σας, μπροστά στον υπολογιστή σας. Φροντίστε πάντα να έχετε στο συρτάρι σας μια μπάρα δημητριακών και στην τσάντα σας ένα φρούτο. Ετσι, θα νικήσετε πρόσκαιρα την πείνα σας ώς την ώρα του φαγητού. Στο σπίτι τα φρέσκα ή τα αποξηραμένα φρούτα αποτελούν την πιο ενδεδειγμένη λύση.

Καρύδια και αμύγδαλα

Είναι εύκολο να έχετε πάντα μαζί σας μια χούφτα ξηρούς καρπούς και τα οφέλη τους είναι πολλά. Θα καλύψουν άμεσα την πείνα σας και επιπλέον είναι περισσότερο υγιεινά από ό,τι όλες οι άλλες επιλογές για σνακ.

Μην ξεφεύγετε από το πρόγραμμά σας

Ορίστε τις ώρες που θα τρώτε και μην αποκλίνετε από αυτό το ωράριο. Πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό είναι τα πέντε γεύματα που οφείλουμε όλοι μας να καταναλώνουμε καθημερινά. Εντοπίστε πότε έχετε περισσότερη ανάγκη από φαγητό, για παράδειγμα, το πρωί που ξυπνάτε ή την ώρα που βλέπετε τηλεόραση το βράδυ. Δώστε εκεί μεγαλύτερη έμφαση και ύστερα χωρίστε όλα τα υπόλοιπα γεύματα έτσι ώστε να μη «φορτώσετε» το οργανισμό σας με περιττές θερμίδες.

πηγή