Ένα διπλό ραντεβού!

Έψαχνα τρόπο να γνωρίσω κάποιον αλλά ήμουν πολύ αγχωμένη στο να δοκιμάσω το online dating, έτσι φώναξα την φίλη μου και κάναμε 2 λογαριασμούς σε 2 διαφορετικά sites. Και οι 2 βρήκαμε κάποιον που ήθελε να μας βγάλει για βραδυνό φαγητό σε κάποιο πολυτελές restaurant. Αποφασίσαμε να κάνουμε τα ραντεβού την ίδια νύχτα, η μία μετά την άλλη για να δούμε και τα παλικάρια κρυμμένες λίγο πιο μακρυά. Το δικό μου ραντεβού πήγε θαυμάσια. Ήταν ευγενικός, όμορφος και με έκανε να περάσω πολύ όμορφα. Ταιριάξαμε αμέσως! Εφόσον τελειώσαμε με πήγε σπίτι και με καληνύχτισε. Εγώ μετά απο λίγα λεπτά βγήκα να δω και το ραντεβού της φίλης μου. 15 λεπτά αργότερα είδα το ραντεβού μου (!!!) να ξαναγυρνάει στο εστιατόριο και να κάθεται στο τραπέζι που περίμενε η φίλη μου. Απο οτι φάνηκε, είχαμε ραντεβού με τον ίδιο “κύριο” που είχε διαφορετικά ονόματα στα 2 sites. Ευτυχώς που το καταλάβαμε έγκαιρα!

-Σμαράγδα, 24