Υπάρχουν ορισμένες παθήσεις που «χτυπούν» τις γυναίκες έξι φορές συχνότερα από ότι τους άντρες. Γαστρεντερικές παθήσεις, όπως φούσκωμα, διάρροια και κράμπες στο στομάχι, είναι ορισμένες από αυτές.

Μην σας ανησυχεί όμως αυτό καθώς η θεραπεία βρίσκεται στο… πιάτο σας. Κόβοντας ορισμένα τρόφιμα και βάζοντας στη διατροφή σας κάποια άλλα, μπορείτε να τις αντιμετωπίσετε.

  • Παπάγια

Παραδοσιακά χρησιμοποιείται για τα έλκος, τις στομαχικές διαταραχές, τη διάρροια και το αίσθημα καύσου. Η παπάγια περιέχει παπαΐνη, ένα φυσικό ένζυμο του πεπτικού που βοηθά στη διάλυση των τροφίμων που μπορεί να ερεθίσουν το στομάχι.

  • Πίτουρο βρώμης (αν δεν μπορείτε να βρείτε, προμηθευτείτε το μαζί με βιταμίνη C (Absorbent C) απο εδώ)

Είναι μια σημαντική πηγή τόσο διαλυτών όσο και αδιάλυτων φυτικών ινών. (Οι διαλυτές διαλύονται στο νερό, οι αδιάλυτες όχι.) Χρειάζεστε και τους δύο τύπους ινών για την καλή υγεία του πεπτικού σας συστήματος. Επιπλέον, το πίτουρο βρώμης μειώνει τη χοληστερόλη.

  • Μήλα

Όχι μόνο είναι πλούσια σε αδιάλυτες φυτικές ίνες, είναι επίσης πλούσια σε πηκτίνη και άλλα ένζυμα που βοηθούν το σώμα να απελευθερώσει τα μόρια των τροφίμων που μπορεί να ερεθίσουν το στομάχι. Αν έχετε ευαίσθητο στομάχι; προτιμήστε τα ψητά και όχι ωμά.

  • Κανέλα

Παραδοσιακά χρησιμοποιείται για τη θεραπεία τόσο της πρωινής ναυτίας όσο και της διάρροιας. Πασπαλίστε την σε αλμυρά τρόφιμα (όπως το κοτόπουλο) καθώς και στα γλυκά (μηλόπιτα).

  • Μάραθος

Αυτό το βότανο είναι ένα φυσικό θεραπευτικό για το στομάχι, που είναι ένας από τους λόγους που το βλέπετε συχνά να προσφέρεται στο τέλος ενός γεύματος σε ινδικά εστιατόρια. Μισό κουταλάκι του γλυκού σπόρους μάραθου μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά.

  • Αβοκάντο

Εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, φυτικές ίνες και φιλικά για το στομάχι (αλλά και την καρδιά) έλαια, τα αβοκάντο βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού. Δοκιμάστε μερικές λεπτές φέτες σε σάντουιτς αντί της συνηθισμένης μαγιονέζας.

Εαν δεν μπορείτε να βρείτε αυτές τις τροφές ή ξέρετε οτι είναι γεμάτες φυτοφάρμακα και τελικά πρέπει να φάτε πολύ περισσότερη ποσότητα απο την ημερήσια συνηστώμενη δόση, μπορείτε να αποφύγετε τα προβλήματα πίνοντας καθαρό χυμό αλόης.

Πηγή:e-diet.gr